الرئيسيةبوابة ميكساوىالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الإثنين أكتوبر 13, 2008 4:11 pm

ما أصعب أن تبكي بلا .. " دموع" ..
وما أصعـــــب أن تذهب بلا .. " رجوع " ..
وما اصعب أن تشعر .. " بالضيق" ..
وكأن المكان من حولك .. "يضــــــيق " ..

************ **

مااصعب ان تتكلم بلا صوت
ان تحيى كى تنتظر الموت
مااصعب ان تشــــعر بالســـــــأم
فترى كل من حولك عـدم
ويسودك احساس الندم
على إثــم لا تعرفه .... وذنب لم تقترفه

************ ***

ما اصعب ان تشعربالحزن العميق
وكأنه كامـنٌ فى داخــلك ألـــم عريــــق
تستـــكمل وحــدك الطــريــق ..
بلا هـدفٍ ... بلا شــريكٍ ... بلا رفيــقٍ
وتصير انت و الحزن و الندم فريق
وتجد وجهك بين الدموع غريق
و يتحــول الأمــل البــاقى الى.... بريـق

************ ******

مااصعب ان تعـــيش داخــل نفـــسك وحيـد
بلا صديــــقِ ... بلا رفيـــــقِ ... بلا حبيـــبِ
تشعر ان الفرح بعـيد..
تعانى من جــــرح .. لا يطــيب
جـــرح عمـيق.. جـــرح عنـيد..
جـــرح لا يـــداويــه طبيـــب..

************ *

مااصعب ان تــرى النـــور ظـــلام
مااصعب ان تـــرى السعادة اوهـام
وانت وحيد حـيران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الثلاثاء أكتوبر 14, 2008 8:31 pm

ما أصعب أن تبكي بلا .. " دموع" ..
وما أصعـــــب أن تذهب بلا .. " رجوع " ..
وما اصعب أن تشعر .. " بالضيق" ..
وكأن المكان من حولك .. "يضــــــيق " ..


ايه الكلام الكبير دا يا عم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
SharZad
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 72
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 15/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 12:36 am

اظهار كدا والله اعلم ان المنتدى باعضائه كلهم واقعين

شكرا ياعم الواقع ع التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 2:49 pm

هههههههههههههههههههههه ايوة عرفتى منين ان انا واقع دة انا واقع اوىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس أكتوبر 16, 2008 12:21 am

هههههههههههههههههههههههههههه

شكلك واقع من البلكونة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 2:26 pm

هههههههههههههههه اة بس شكلى كدة وقعت على بدور رقبتى زى ما بيقولو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 4:17 pm

ههههههههههههههههههههههههه بدور ههههههههههههههههههههههههههههههه بدور دى مين جارتك ولا ايه

اسمها جدور يا ماااااااااااان

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 5:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه لا يا مان ساعات بيقولو عليها بدور على فكرة هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Simba
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 208
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس أكتوبر 30, 2008 12:42 am

لا حلو ياض يا كيمو الكلام ده بجد من قلبك ياض؟؟؟ معتقدش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الإثنين نوفمبر 03, 2008 1:29 pm

ههههههههههههههههههههههه خليها تسقيلك يا بابا
وبعدين اية ياض دى انت هتهزر معايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 504
العمر : 26
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 03/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 7:19 pm

تسلم يا كوبس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس نوفمبر 06, 2008 4:20 pm

هههههههههههههههههههه ماشى ياعم احمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس نوفمبر 06, 2008 5:01 pm

عم مين
جابت دم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الجمعة نوفمبر 07, 2008 8:22 pm

ههههههههههههههههه بلاش انت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Simba
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 208
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الثلاثاء نوفمبر 25, 2008 4:32 am

هو مين يا كريم اللى هيهزر معاك ومين اللى اخليها تسقيلى بجد انتا مش محترم ومش هينفع ارد عليك هنا بس فى مكان تانى نتحاتسب سلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 10:25 pm

هى هى هى هى هى دة انا مش هاخرج من بتنا بقى عل كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس ديسمبر 04, 2008 2:38 pm

خلااااااااص هزار هزار

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   السبت ديسمبر 06, 2008 10:21 pm

هههههههههههههههههههههههههه ماشى يا ابو اشرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elmoshakes
عضو شرف
عضو شرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2527
العمر : 25
الموقع : http://shabab7oor.yoo7.com
عدد النقاط : 500
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس فبراير 05, 2009 10:21 am

والله ياكريم بجد يعنى الكلام ده طالع من نخشيشك

وانت ياض بلاش ياض وانت يامان كدا والله انت كريم محسن بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://tagged.com/elmoshakes
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الجمعة فبراير 06, 2009 3:59 pm

ايووووووووة شاطريييييييييين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس أبريل 02, 2009 4:37 pm

تصدق يا مشاكس انا مش فاهم من كلامك حاجة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5263
العمر : 25
الموقع : www.mixawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الجمعة أبريل 03, 2009 3:49 pm

مش مهم مش مهم

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الخميس أغسطس 06, 2009 2:40 am

وقال ع رأى المثل اجرى يا بنى ادم جرى الوحوش وان كبر ابنك خاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايزيس
مستشارة المنتدى
مستشارة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2714
العمر : 23
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 26/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   الجمعة أغسطس 07, 2009 3:19 am

ههههههههههههههه ده مثل في فيلم اهبل كده كبر دماغك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 595
العمر : 25
الموقع : http://mixawy.yoo7.com
عدد النقاط : 600
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!   السبت أغسطس 08, 2009 12:57 am

انا دماغى من كتر ما كبرت الاوضة اديقت عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ما اصعب ان تبكى بلا دموع...........؟!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: روقان :: فضفضة واجتماعيات-
انتقل الى: