هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة ميكساوىأحدث الصورالتسجيلدخول

مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
a7med yousry

ذكر

مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟   مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أبريل 24, 2008 12:39 pm

مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟ 5381976588-63656915

اللى شافوا حالى قالوا ما همنيش انى اسيبك , بيك ومن غيرك هعيش قالوا عنى طول حياتى ما بكيت وانى دمعك يوم وداعنا ما هذنيش ..
قالوا عنى مستحيل بعدك اضيع وانى عايش كل ايامى فى رديع قالوا عنى عمرى ما فيوم كنت ليك
وانى لازم كان فى يوم هنساك وابيع .
وانا واحلف بالله بدوق الويل والاه ودمع العين بيحلالى يخدنى حنينى ليك وادور فيا عليك الاقى الشوق بيملانى والحياة بعدك فى عينى ليل ما بينتهيش .
طول الليل الدمع وانا والذكرة اللى فيتها هنا مش سيبنى فى حالى بقالى ليالى بقاسى يا غالى وانا وانا من حيرتى وخوفى عليك عايز اطمن قلبى عليك لكن انا مش عارف ليه انا خايف عينى تيجى فى عينيك .
وانا واحلف بالله بدوق الويل والاه ودمع العين بيحلالى يخدنى حنينى ليك وادور فيا عليك الاقى الشوق بيملانى والحياة بعدك فى عينى ليل ما بينتهيش ..
خلاص انا حياتى ادمرت من بعدك والكــل شايفنى عايش حياتى بسعادة لكن ما يعرفوش ايه اللى جوايا بسببك , ايوة انا بهزر وبضحك قصاد الناس لكن من جوايـــــا بمـــــــوووووووت
مش عارف اقول ايـــــه ؟؟؟؟
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟   مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟ Icon_minitimeالخميس أبريل 24, 2008 9:23 pm

الله عليك يا حبيب وعلى كلامك الى كلمك الميل ويرب يرجعهالك بلسلامة

بس على فكرة صورتك جامدة
https://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
Mixawy
المدير العام
المدير العام
Mixawy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟   مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟ Icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 11:49 pm

جامد يااحمد

استمر
https://mixawy.yoo7.com

مش عارف اعمل ايه من غيرك ؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-