هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةبوابة ميكساوىأحدث الصورالتسجيلدخول

محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين

elmoshakes
@lion
TOKA
نور القمر
KaRiM MoHsEn
ايزيس
a7med omar
rony
romantic girl
MeKoO
shalapey
romio must be die
M!DO&LOVE
ياسمين
Mixawy
a7med yousry
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
romantic girl
عضو نشيط
عضو نشيط
romantic girl

انثى

محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 7:26 pm

ارفض ذلك الموضوع
rony
عضو ذهبى
عضو ذهبى
rony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 9:50 pm

انا ارفض ان الموضوع دة يتحط
ياسمين
مراقب
مراقب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 10:04 pm

ياربت يخلص الموضوع بسرعه يا الحبيب ممكن
http://www.el7orya.net/future/index.php
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 12:22 am

ارفض الموضع

لعدم وجود من يجاوب على الاسئلة بوضوح

وتكون اجابات مفيدة معتقدش ان فى حد فى المنتدى يعرف يدى روميو الاجابات الى هو عايزها
https://www.facebook.com/group.php?gid=36083305329#/profile.php?i
ايزيس
مستشارة المنتدى
مستشارة المنتدى
ايزيس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 12:50 am

انا ارفض الموضوع
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
a7med yousry

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 3:26 pm

انا بحاول اخلص من الموضوع ده بس انا مستنى جميع الردود من الاعضاء والاعضاء هما اللى مقيدنى

عشاان انا مستنى اراء الجميع زى ما قلت

وان شاء الله نخلص بقى من الموضوع ده عشان خد اكتر من حقه

romio must be die
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 3:48 pm

اولا الجميع عمال يرفض الموضوع طيب كويس جدا . ده شيىء يسعدني لكن نفسي اعرف انتوا بترفضوا الموضوع ليه ؟ ده السؤال الاول .
ثانيا: الموضوع مفيش فيه اي مشكلة اللي الناس عماله ترفض الموضوع على شانه.وبعدين انا قولت اللي فاهم الموضوع يتكرم ويشارك معانا ويحاول يقوب\ل رايه واسبابه في الاسئلة المطروحة ، او يحاول يجيب اراء على الموضوع لكن احنا بنرفض الموضوع طيب ليه ؟ هل عشان في اعمار لا تتوافق مع الموضوع طيب وبيقولوا احنا مش فاهمين الموضوع ومش هنعرف نتكلم فيه طيب كويس جدا مدام هم مش فاهمين مش يرفضوا بالعكس المفروض يعرفوا ايه هو الموضوع ويتابعوا الاراء ويبداوا بالبحث عن الموضوع حتى تكون هناك خلفيه علمية لهم عن الموضوع وكما عشان هم مش فاهمين الموضوع من خلال الفاهمين وابداء ارائم والتعمق في الموضوع هيعرفوا وهيفهموا ومن هنا بدل ما هم مش فاهمين ومش عندهم اي خلفية هيكون بالتالي عندهم خلفية وفكره عن الموضوع كويسه ولازم احنا كشباب واعي ان نفهم الشباب الصغير حتي يتمكنوا من مجاراة الحياة والابتعاد عن الاخطاء التي تواجهنا في المجتمع ونحن . الموضوع شيق وليس به مايخدش الحياء الموضوع معاصر من قرون الزمن ولابد ان نعلمه وبقدر المستطاع ان نوجه به من يدعي انه لايستطيع الرد عن الموضوع . وبعدين اشمعني في مواضيع عن الميكياج والبس وازاي البت بتحل\ب الولد والولد بيحب البنت ومش بيكون فيه اعتراض عن الموضوع وفي نفس الوقت السن هو هو اللي بيحاولوا يعترضوا عن الموضوع . الموضوع سيادة القاضي هو مجرد عند او مجرد تحدي واحنا مش بنحب العند احنا بنحب نتكلم في جميع المواضيع التي تهم امور الحياة التي نعيشها .
وبعدين يا قاضي انا لسه معشيك في ماكدونالز لحمة راس وفشة وكرشه عاوز ايه تاني تيجي ناكل بصاره في هارديز . وياريت يا عم القاضي ياللي قرفني في دنيتي انا عاوز اتعاب المحاماة 2.5 وياريت يخلصوا ياتجبلي بيهم فطار من محلات يسؤي اللي عندكوا ونخلص الموضوع . شكرا سيادة القاضي وياريت اللي مش بيحب يزعل يكون بره المنتدي .
الايس كريم هيجي يعني هيجي
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
KaRiM MoHsEn

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 3:52 pm

معلش يا حبيب اعزرنى بس انا بقى عامل حاجة احسن من المهملات بتاعتك دى اللى هو كرسى الاعتراف يا ريت الناس تدخل تقراة هو فى شبة من المحكمة بس على نضيف شوية .........شكرا يا حبييييييب؟؟؟؟؟؟؟ كوووووبس
KaRiM MoHsEn
عضو ذهبى
عضو ذهبى
KaRiM MoHsEn

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 4:01 pm

انا موافق على ذلك الموضوع تسلم يا رامى ؟؟؟
ياسمين
مراقب
مراقب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 4:26 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا مش موافقه عالموضوع لعده نقاط الاولى :اصلا رامي مش منزل النقاط للنقاش مش حاطط اسئله ولا حاطط اساسات للنقاش

ثانيا الموضوع مفتوح مش موجود حد ممكن يطلع عن ايدنا

\ثالثا الاعضاء بقولولك مش فاهمين فهمنا بعدين بدك تنزل هيك مواضيع صواريخ اعطي مقدمه مش هيك بسرعه ودج حطيت الموضوع

زاحنا اصلا صغار يعني انت بدك تعلمنا اه
http://www.el7orya.net/future/index.php
نور القمر
عضو جديد
عضو جديد
نور القمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 4:34 pm

انا رافضة الموضوع لان فيه ناس كتيرة فى المنتدى سنهم صغير مينفعش الكلام فى الموضوع ده
Mixawy
المدير العام
المدير العام
Mixawy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 6:07 pm

اوافق ع الموضوع لعدم خروجه عن قوانين المنتدى
https://mixawy.yoo7.com
ايزيس
مستشارة المنتدى
مستشارة المنتدى
ايزيس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 8:14 pm

يا جماعه احنا مش بنتكلم في ان الموضوع فيه حاجات خارجه ولالا احنا بنتكلم في ان الموضوع ده مينسبش سننا واحنا عارفين ان روميو مش هيقول حاجه خارجه عن حدود المنتدى بس الموضوع مينفعش لناس في سننا مع انه موضوع مهم بس مينفعش لينا احنا ومتزعلش يا روميو لو الموضوع اتحذف لانه ببساطه مينفعلناش
shalapey
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 02, 2008 9:08 pm

موضوع جامد جدا جدا وزى ماقال المدير العم احمد نبيل الموضوع مش فيه اى حاجه خارجه عن قوانين المنتدى واللى بيرفض الموضوع ياريت يقرا الموضوع كويس ويفهم هو عاوز ايه علشان كل اللى بيشوف اسم الوضوع عن الثقافه الجنسيه يقوم رافض الموضوع من غير مايشوفه
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 2:28 am

'طيب بوصو بقا علشان انا خلاص دماغى وجعتنى من الموضوع دا موقف المنتدى كله علشان ام موضوع وانا متنرفز مش عايز احذف الموضوع علشان رامى هيزعل وعايز احذفه علشان ياسمين مش تزعل

انا زهقت قولت انا هاعمل حاجة والى يزعل يزعل والى مش يزعل مش يزعل انا هامشى ورا قوانين المنتدى الى انتم كمان لازم تمشو عليها

وهقول كلمة دلوقتى

الموضوع موجود دلوقتى صح الموضوع فعلا مش فى اى حاجة مخالفة لقوانين المنتدى روميو يمكن هو علشان اكبر مننا بكتيييييييييييييييير اوى علشان كدة عرضه علينا وافتكر ان احنا ممكن نفيده فيه ودا للاسف انا مش شايف ان احنا نقدر نفيده وغير كدة وكدة الموضوع قلب لعناد بين اتنين بين عضوين وهما من اهم الاعضاء بلنسبة ليا وسبب ليا مشاكل كتير مع اصحابى انا بلذات علشان كدة مع احترام ليك يا حبيب انا عارف ان عاملت موضوع التصويت دا علشان تحل المشكلة بس انا بردو حاسس ان احنا هنظلم حد من الطرفين

دلوقتى الموضوع محطوت مش هيتشال والى عايز يرد يرد اوك

بس تحذييييييييييييير مهم جدااااااا

سيتم حذف اى رد خارج الكلام العلمى المظبوط والقرأن الكريم والاحاديث الشريقة
Mixawy
المدير العام
المدير العام
Mixawy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 3:30 am

خلص الكلام والله ينور عليك ياحمد
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 5:08 pm

خلاص يا جماعة انا مش عايز كلمة زيادة فى الموضوع دا

ويلا يا حبيب كمل محكمتكم مع ياسمين بس متفتحش موضوع رامى تانى
romantic girl
عضو نشيط
عضو نشيط
romantic girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 7:39 pm

يا جماعة من فضلكم دقيقة
المفروض اللى قال كلام يبقى قده احنا قولنا الموضوع هيتحذف على حسب الرضوض والمفروض انو الرفين هما الاغلبية
والموضوع يا روميو مافيهوش حاجة خارجة بس فى ناس فى المنتدى او معظم اللى فيه سنهم صغير
وكدا مش نافع
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
a7med yousry

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 03, 2008 8:26 pm

[center]

محكـــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــة

الــحكــــم الاخيـــــــــــر فى الاتهامـــــــــــــات الموجهـــــــــــــة من روميــو الى ياسمين

بعد اخذ المحكمة البراهين والادلة الواضحة والقاطعة وبعد مداولات كثيرة وحوارات اكثر عن هذا الموضوع

وبعد اخذ اراء الاعضاء

كانت الاغلبيـــــة تفوق كل المقايس ، على ان هذا الموضوع ليس له القدرة على المناقشــة بسبب الاعمار السنية الصغيرة التى يتراوح اعمارهم فى ذلك المنتدى ..

وبالرغم من ان الموضوع روميو لم يوجد فيه اى اشياء خارجة ولكن الاغلبية هى التى قررت

فقد حكمت المحكمة حضوريا على القضية رقم 55656 اداب

ان الموضوع سوف يحذف من المنتدى

رفعت الجلســـــــــــــــــة

محدش يزعل منى ده قرار الاغلبيــــــــــــــة

[/center]

عدل سابقا من قبل el7abeb في الخميس يوليو 10, 2008 1:50 pm عدل 1 مرات
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يوليو 05, 2008 11:01 pm

تم حذف الموضوع ولا يوجد بث فى القضية مرة اخرى
TOKA
عضو شرف
عضو شرف
TOKA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 6:41 pm

طب الحمد لله ان المشكلة خلصت و اتمنى محاكمتى قريبا
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
a7med yousry

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 10, 2008 10:53 pm

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

بعد عودة سيادة القاضى مرة اخرى بعد غياب طال سنوات وبعض من الايام

ان شاء الله هنرجع تانى الى جدران المحكمة عشان نكمل المحاكمات

والكل يجهز نفسه يا حلويــــــــــن الكـــــــــــل داخل داخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 5:40 pm

اوك يا سعادة القاضى اهلا بيك مرة تانيا ويا رب

تكون النفوس صافية

ونقول بقا مين العضو الى بيتحاجم
a7med yousry
مبدع ميكساوى
مبدع ميكساوى
a7med yousry

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 7:56 pm

نكـــــــــمل يا عم احــــمد
a7med omar
المشرف العام
المشرف العام
a7med omar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين   محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 8:00 pm

يعنى نكمال على ياسمين ولا ايه

محكمة قسم الحب..الكل متهم اعضاء ومشرفين
صفحة 2 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-